Implementación de estratégias de animación turística en la hostería Arco Iris ubicada en Chachimbiro
Archivos
Fecha
2013
Autores
Título de la revista
ISSN de la revista
Título del volumen
Editor
Otavalo: Universidad de Otavalo, 2013
Resumen
El presente documento de investigación tendrá como objetivo principal la
Implementación de Estrategias de Animación Turística en la hostería Arco Iris
ubicada en Chachimbiro, la cual tiene gran demanda y afluencia turística, por
ello la necesidad de implementar un nuevo servicio que ayude a cumplir
totalmente con la satisfacción del cliente, ya que en la actualidad el turista
busca nuevas experiencias y servicios novedosos.
Es por ello que se utilizará métodos de investigación para conocer las
necesidades del cliente y por ende proponer actividades de animación turística
propias para cada exigencia del turista, en donde el cliente tendrá la posibilidad
de participar, compartir y vivir experiencias con su familia y con otros turistas.
Descripción
The main objective of this research paper is the improvement of the strategies
for touristic animations in the hostry Arco Iris, located in Chachimbiro, a region
which has a high demand for tourism. Therefore, there is a need to implement
new services to help meet customer satisfaction. Nowadays tourists search for
many new and novel experiences.
Research methods should be used to meet the needs of the needs of the
customer and to propose entertainment activities that meet the demands of the
tourist. By researching tourist demands, consumers will be able to participate
and share experiences with their families and other tourist.The main objective of this research paper is the improvement of the strategies
for touristic animations in the hostry Arco Iris, located in Chachimbiro, a region
which has a high demand for tourism. Therefore, there is a need to implement
new services to help meet customer satisfaction. Nowadays tourists search for
many new and novel experiences.
Research methods should be used to meet the needs of the needs of the
customer and to propose entertainment activities that meet the demands of the
tourist. By researching tourist demands, consumers will be able to participate
and share experiences with their families and other tourist.
Palabras clave
Animación, Turismo, Vivienda, Estrategia de desarrollo
Citación
Armas, Raquel M. (2013). Implementación de estratégias de animación turística en la hostería Arco Iris ubicada en Chachimbiro. Otavalo. UO. Turismo. 140p.